FRIENDS

Trusted true friendships never makes others down. it helps a lot to make friends to comeup from the situation. Friendships never expect anything in return for all its offering. It saves life without looking into situation.


Myspace Graphics


Name:Asyraf(ap or gemuk)
Status:banyak ooo,kelilin pinggang
Komen:aku slalu panggil dia gemuk,dia ni hepi tp ble ade masalah jer mesti buat muka
taik...hahaha...ni best friend aku,aku kawan ngan dia time skolah men dulu
tp skarang pon study sama kolej ngan aku...~lalalala




Name:syairozi atiqullah(gie)
Status:macam2 ada oooo...
komen:peramah ngan org lain termasuk aku,tp kengadang jer sengal skit..hehehe
mudah didampingi org lain...



Name:Nik Hakim(gemuk),Matin,Syakir(kat)
Status:semua bujang ag...(budak2 laA katakan)
Komen:ceria,peace no war...hehehe



Name:Noorul Hidayah
Status:Bujang ag kot.....lalalala
Komen:ceria,peramah n sporting..




Name:Anas
Status:couple
Komen:ceria,tp aku seronok time sekolah dulu,setiap ari khamis jer
dia mesti bwk blik sate n nasik ayam blik asrama,tu yg seronok kawan ngan dia
tu...hehehehe



Name:Izwan(wan corey)
Status:single mingle ag...
Komen:ceria,mudah didampingi tp kengkadang tu pelik2 skit coz dia
suka nyanyi lagu arghhhhhh pecah pale...bile dia dah bleyh mengadap
laptop dia tu sambil dengar lagu lucah2...hahaha(wan jgn marah aku taw) hehehe



Name:Syahmi(mat)
Status:dia ni slalu single jer aku tgk...~lalalaa
Komen:slalu hepi..aku tension ble dia leyh mengadap computer dia tu,
pastu pakai handfree layan lagu hindustan,klu duk diam2 xpe laa...ni x,
siap nyanyi plak tu...klu nyanyi bunyi same xpe laA ni aku pon xfaham,skali
dia nyanyi...abis satu umah jdi riuh rendah....(mat aku tidak bersalah mat)




Name:Adip(kiri)@atif(kanan)
Status:single ag coz mak xbg couple2...
Komen:hyperactive...kengkadang tu penat gak laA melayan karenah dorg...
bukan ape suka tanya ble org tgh buat keje...
aku letak pic dorg dua ni coz dorg kan kembar xserupa,klu g mne2 mesti
berkepit jer(jgn2 korg ade hubungan x?...hehehe(adip ngan atif jgn marah taw
hidup kena epi)...



Name:Hana
Status:chips more(kejap ade kejap xde)
Komen:peramah n ceria..dak hana ni slalu buat aku tersenyum ble aku susah ati
tp kengkadang tu aku pon penat nk layan...hehehe(hana u jgn marah i taw,i xde
salah pe2)

Tu laa kawan aku yg slalu buat aku senyum,ketawa,menangis dan macam2 ag...
klu xde dorg ni,sunyi sepilah hidup aku...coz dorg ni lah slalu rapat ngan aku time aku susah,sedih dan menangis...love them...

0 comments: