Assalammualaikum,myname is abdul hakim bin abdul halim(Hakim)....
aku asal kl tp dibesarkn di alor setar kedah,so jadi org kedah laA....
hmmm...my mom from perak n mydad lak org kedah,berbezakn?

tp ni laA dinamakn jodoh...
what ever they're i lurv theme so much...skarang aku study di KOLEJ UNIVERSITY INSANIAH(KUIN)
branch sg.petani(sp)...course multemedia yg bru ditubuhkn pada thun 2009,kire ktorg ni
1st intake laa...hehehe...(pe aku merepek ni,tp memang betol pon)~lalalalal!!!
skarang dah thun dua kat sini(kuin) thun depan abis laA diploma,insyallah aku akan teruskn
perjuangan keperingkat yg lebih tinggi...mula2 tu agak berat laA nk masuk bidang ni,tp
disebabkn minat yg mendalam dlm bidang multimedia ni,aku teruskn gak study ni...harap2 sampai habis
study laA...ni 2nd blog aku buat,blog sebelum ni dah delete coz ade masalah peribadi,
but now aku cuba bangun untuk kali kedua bt blog ni...blog ni bukan ape,sje ble aku bt keje2 or assignmnt
aku akan show kat sini,so korg bleyh laa share pendapat or tgk2 work yg aku buat..tp wat masa ni
lom masukkn lgi work2 aku,tggu jer laA nnti aku masukkn k...ok klu korg minat or xminat ker pic or work
yg aku post kat bawah ni korg leyh komen pe2 jer,aku open minded..hehhehehe...

0 comments:

Post a Comment